В даний час всі крупні інтернет-провайдери в світі планомірний роблять інтернет схожим на телебачення: скоро обмежена свобода приведе до того, що користувачі платитимуть за можливість відвідувати обмежений пакет веб-сайтів, а якщо вони побажають зайти на сайт, не включений в пакет, їм доведеться за це платити.
З інтернету зникнуть всі дрібні вебсайти і послуги. Яскраво ілюструють ситуацію наступні банери:
Інтернет-провайдери розуміють, що єдиний спосіб не втратити клієнтів - це усвідомити, що альтернативи немає, тому всі крупні інтернет-провайдери в даний час складають угоди і планують одночасно перейти на нові умови до 2012 року. Проте інформація не розголошується, щоб користувачі не висловлювалися проти обмеження свободи в обмеження свободи в інтернеті.
Статистика показує, що традиційні засоби масової інформації втрачають популярність, поступаючись місцем інтернету, аудиторія якого зростає з кожним роком. Інтернет істотно відрізняється від інших засобів масової інформації і він залучає до себе своєю активністю. Інтернет-пользователі відвідують лише ті сайти і користуються тими послугами, якими вони хочуть, маючи в своєму розпорядженні багатий вибір. Якщо ресурс, який вони відвідують, стає слішко комерційним, рясніє нав'язливою рекламою, користувачі припиняють його відвідувати і можуть скористатися іншим ресурсом, завдяки широкому вибору, який існує зараз.