Меню
  • Головна
  • Звязок з адміном
  • Форум


  • Година


    Користувачі
    Зареєстровано на сайті: 128
    Нових сьогодні: 0
    Нових вчора: 0
    Нових за неділю: 0
    Нових за місяць: 0


    З них:

    Новачків: 127
    Провірених: 0
    Модераторів: 0
    Адміністраторів: 1

    З них:

    Пацанів 105
    Дівчат 23




    Година


    Реклама





    ..::Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS ::..


    Інформація
    ..:: Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Година · RSS ::..
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Форум » Ігри » Стратегії і РПГ » Прев'ю «StarCraft 2». І знову триває бій
    Прев'ю «StarCraft 2». І знову триває бій
    TarasДата: Субота, 23.08.2008, 18:53 | Сообщение # 1
    Admin
    Група: Заблоковані
    Повідомлення: 88
    За 50 Постів За створення сайту За хороше відвідування на форуме
    Статус: Offline

    Сеул став ареною розвитку подій зовсім випадково. Якщо хтось не знає, бегемотів у Південній Кореї «StarCraft» давно набув статусу національного спорту. Епічні бою між Терранами, Зергами і Протоссами позбавляють байдужим жодного пристойного корейця, включно з головою держави. Хтось все ще вважає комп'ютерні ігри несерйозною забавою?
    За час багато встигло прояснитися. «StarCraft 2» обзавівся симпатичним веб-сайтом, який пропонуе бажаючим ознайомитися з засадами геймплея, сюжетом і дизайном юнітів. Роб Пардо (Rob Pardo), Дастін Браудер (Dustin Browder) та інші представники Blizzard з дохідними статтями, то там відкривають завісу таємності, розповідаючи про поточної роботі. У результаті BlizzCon 2007 кілька сотень щасливчиків навіть змогли пограти за Терранов і Протоссов.
    А починалося усе з приголомшливою краси трейлера завдовжки лише 4 з першою половиною хвилини, показывающим процес «будівлі» звичайного терранского морпеха, що у вкотре нагадав, що таке «відео зі знаком якості Blizzard». За словами Ніка Карпентера (Nick Carpenter), відповідального у компанії саме за видеовставки, розробники хотіли висловити під кутом зору, що саме, коли гравець клацає мишею по піктограмі морпеха в меню казарм. Начебто така дрібниця – побудувати якого-небудь солдатика, гарматне м'ясо. Однак у світі «StarCraft» навіть такому незначному події можна надати епічний розмах. До того ж у Blizzard це ще блискуче виходить.
    Якщо небі з'являються танки, отже, це комусь потрібно
    Хоча здавалося б може бути, що «StarCraft 2» - щось на кшталт ремейка, насправді це не так так. Сіквел має усіма властивостями повноцінного продовження, пропонуючи як сучасний движок, а й окрему сюжетну лінію, унікальних юнітів і багато інших нововведень. У цьому зберігаються засадничі принципи геймплея оригінальної «StarCraft»: присутній три играбельных раси (будь-яким спробам поставити під сумнів даний факт – лише чутки), два виду ресурсів, знайомі персонажі – Джим Рейнор (Jim Raynor), Сара Керриган (Sarah Kerrigan), Арктур Менгск (Arcturus Mengsk), Зератул (Zeratul) та інші. Події розгорнуться як вже відомих нам світах Mar Sara і Braxis, і у інших, доки досліджених гравцями. У демонстраційних видеороликах можна розгледіти старі піктограми в інтерфейсі чути знайомі голоси Siege Tank’a і Vulture, який потрапив протягом «Starcraft». До речі, Vulture та інші юниты, вони виявилися «за бортом», стануть доступні в потужному редакторі кампаній, який поставлятися разом із грою.
    З змістовної погляду слід зазначити, передусім, поглиблення і ускладнення балансу бойової системи: тепер ефективність тієї чи іншої підрозділи ще більше залежить від швидкості, типу броні та озброєння. Наприклад, Thor – гігантська крокуюча фортеця Терранов, яку SCV будують безпосередньо в полі бою, здатний рознести тріски оборонні споруди на ворожої базі, але виявляється абсолютно безпомічний проти кількох швидкохідних легких танків Cobra. Старі добрі Zealot’ы добре виходить із ворожої піхотою, але дуже ефективні проти техніки. Марно забувати, що "дія відбувається у повному обсязі й беззастережне 3D, що збільшує значення трьох чинників, як рельєф.
    Ігровий процес «StarCraft 2» як і грунтується на боях великих армій, але чисельна перевага стане далеко ще не вирішальний чинник. У реальному бою перевагу отримає той, хто зможе найбільш раціонально скористатися багатим набором апгрейдов для будинків та юнітів. Приміром, терранский Command Center тепер можна перетворити на потужну оборонну систему чи, як і зараз, обладнати сканером. Для фабрики і казарм однаково підходять спеціальні прибудови, дозволяють подвоїти швидкість і якість виробництва. Депо постачання (Supply Depots) тепер виконують роль муру і одночасно воріт бази. Важкий крейсер Battlecruiser, знайомий нас у першій його частині, можна озброїти yamato gun’ом, смертельним для тяжелобронированных великих цілей, а можна поставити плазмові гармати, аннигилирующие піхоту. І далі.
    З часу виходу першої «StarСraft» пройшло вже десятиліття, п'ять із яких Blizzard займалася продовженням. Упродовж цього терміну зусиллями «Command & Conquer» жанр sci-fi RTS зробив великий крок уперед. Тому нітрохи не дивує те що, що «StarСraft 2» відчуває у собі цілком істотне вплив «Tiberium Wars». І що докладно описувати, наприклад, всі можливості нового юнита Reaper, можна просто сказати, що це місцева варіація на задану тему Shadow Team. А Mothership, був в «Tiberium Wars» унікальним супероружием інопланетян, перекочував в «StarCraft 2», не помінявши навіть назви. Що саме робитиме цей здоровенний корабель на службі в Протоссов, поки що достеменно невідомо. У першому трейлері, демонструє геймплей, ми побачили, як Mothership, пілотований, певне, братами Вачовскі, зупиняв ворожі снаряди і створював чорну діру (знову здрастуй, «Tiberium Wars»). Останнє, певне, вважали шкідливим для балансу і за замінили на Cloak Field, скрывающее від сторонніх поглядів дружніх юнітів і будівлі. Слід зазначити, що набір солдатів та можливості всіх трьох рас як і ассиметричен. Тобто наявність в Протоссов Mothership не передбачає існування будь-яких аналогів в інших воюючих сторін. Це ж, наприклад, з ядерними бомбами у Терранов. Про Зергах наразі відомо порівняно мало. Але, однак, присутність ассиметричности вимагає від гравця творчого підходу до вироблення стратегії і тактики.
    Логічно було припустити, що Blizzard додасть можливість отримання бойовими одиницями досвіду і, отже, звань. Але спочатку такого не передбачається. Певне, життєвий цикл окремого юнита в «StarCraft 2» настільки короткий, що його прокачування буде позбавлена будь-якого сенсу.
    World of Starcraft
    У Blizzard Entertainment є підстави пишатися двигунцем власного виробництва, і навіть роботою художників. Візуальне досконалість гри піднімає планку якості нового, поки недосяжний для конкурентів рівень. Анімація і спецефекти перевершують навіть «Command & Conquer 3», котрий як і видається дуже і дуже свіжим. Деталізація карток і бэкграунды з планетами і астероїдами викликають бурхливе захоплення. Технологія Havok відпо-відає реалістичну фізику. Розробники обіцяють підтримку DirectX10, а DX9 гнучку систему графічних настройок, що дозволить комфортно на більшості конфігурацій. Нещодавно в «StarСraft 2» з'явився потужний суперник від імені «Red Alert 3», про яку ми ще майже не знаємо, але тепер з певною часткою впевненості сказати, що творіння Blizzard чи виявиться аутсайдером.
    Як визнається Роб Пардо, провідний дизайнер серій «StarСraft» і «Warcraft», Blizzard завжди починає проект із розробки многопользовательского режиму. Якщо вдасться створити збалансований мультиплеер, інше стане виключно справою техніки. Подробиці доки розголошуються, але обіцяють переробити Battle.Net, і навіть створити нову рейтингову систему «ladder», яка дозволить знайти рівного за рівнем гри опонента.
    За заявами розробників, створення мультиплеера проходить завершальні стадії. Отже, і реліз може бути забариться. Звісно, навряд це станеться завтра і навіть за тиждень, а й ще 10 років чекання нам року загрожують. У кожному разі, Blizzard звикла працювати над своїми іграми стільки, скільки потрібно, і від почекає, ніж поспішно вывалит ринку відверто сирої і неиграбельный продукт. Отож орієнтуватися стоїть, швидше за все, наприкінці 2008 – початок 2009. Свої корективи можуть зробити найрізноманітніші події, наприклад, поява будь-яких подробиць про «Red Alert 3». Ну, залишається сподіватися й уміє чекати.
    Прикріплення: 6942974.jpg (118.1 Kb)


     
    Форум » Ігри » Стратегії і РПГ » Прев'ю «StarCraft 2». І знову триває бій
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук:
    Реклама


    Авторизація
    Прівет, Гість!
    null


    Погода


    Статистика

    Корситувачі які були на сайті сьогодні:



    Курс валют


    Друзі сайту



    Copyright all-all.org.ua © 2009
    design adminn .:: Безкоштовний хостинг uCoz ::.